Name:
Location: Espoo, Finland

Thursday, January 19, 2006

Haaste

Olen saanut meemihaasteen Pirkolta, Christeriltä sekä Sironnalta. Kiitos huomiosta.
Kerron vain kahdesta heikkouksesta, jotka ehkä eivät ole heikkouksia.

1. Kiitos haasteesta. Ei näillä sivuilla paljon uskalla itsestään kertoa. Viestitän epäsuorasti. Kerronpa viimeisimmän omituisen tempun:
Kirjoja lukiessani pidän samalla Googlen kuvahakuohjelmaa päällä ja poimin kuvat tiedostoksi koneelleni ZoomBrowserin Composer ohjelmalla. Kirjojen teksti alkaa elää. Ongelmana on aika ja rajallisuus. Minulla on liian monta kirjaa kesken, joten olen päässyt niissä eteenpäin noin 10-20 sivua.
Ostin Akateemisen kirjakaupan alennusmyynnistä Dulmenin Martti Luther: Elämä, teot ja kirjoitukset.
Siellä edetään vuosi vuodelta ja minä tietenkin laitan googleen Luther + vuosi.

2. Olen ehkä niin ylivarovainen,etten tällaiselle palstalle halua laittaa henkilökohtaisia asioita.

Tällainen meemileikki on sopivan lapsellinen ja varmaan sillä on hyvä sosiaalispsykologinen vaikutus.

1 Comments:

Blogger Anna Amnell said...

Viisaasti vastattu. Netissä täytyy suojella yksityisyyttään, tietää itse, missä ovat rajat, joita ei ylitä.

7:11 PM  

Post a Comment

<< Home

Technorati search results for nettipäiväkirja http://pekkajnykanen.blogspot.com 2004-11-27T14:54:19+00:00 780965 60 Locations of visitors to this page